• Coding Pirates Game Jam

Hej Shiu/Søren

Jeg skriver til dig på veje af Coding Pirates, som er en forening med fokus på børn, unge og IT - du kan læse om os her http://codingpirates.dk/omcodingpirates/.

Den 26. og 27. september 2015 afholder vi både i København og, for første gang, i Aarhus en Game Jam for børn og unger i alderen 7-17 år. København jam'en afholdes i samarbejde Microsoft, og Aarhus jam'en med bl.a. Game IT College i Grenå, hvor jam'en også kommer til at foregå.

Vi i Aarhus-afdelingen vil spørge dig og Esoteric Software, om i kunne tænke jer at hjælpe til og være sponsorer. Det behøver ikke at være monetært, men kan også være i form af..

• ..en Spine Pro nøgle som kan bruges af alle børnene under hele jam'en.
  • ..Spine Pro eller Essential nøgler som præmie til for eksempel "bedste animationer".
  • ..at du personligt kommer ud til jam'en, og lærer de af børnene, som har lyst, at animere.
    ..og der er sikkert mange andre måder, jeg ikke lige kan komme på. Alt hvad der nu kan gøre weekenden federe for børnene og de unge er velkomment!

Vi regner med omkring 100 børn og unge til jam'en, og ca. 30 frivillige.

Håber at høre fra dig snart.
Med venlig hilsen
Simon

Mail: simonmilfred@gmail.com

Related Discussions
...
شهر واحد لاحقا

Det er bare helt i orden - og håber du er blevet rask igen. Og det gik ganske godt det hele 🙂

Det er ment til at skulle ske igen næste år, og det ville da være fedt at have jer indover på den ene eller anden måde 😃 Jeg vil i hvert fald skrive og høre ad til den tid (og nok i lidt bedre tid end jeg gjorde denne gang). Og til den tid skal jeg nok også skrive i jeres support i stedet 😉

Du skal i hvert fald have tak for, at du tog dig tid til at svare.

Venligst
Simon